مذاکره یارانه ای احمدی نژاد با نمایندگان مجلس
چت روم
درباره ما


سبحان بدیعی
با سلام.به وبسایت خودتون خوش اومدین.بنده سبحان بدیعی هنرجوی سال دوم رشته کامپیوتر هستم و در هنرستان حرفه ای ((عسگری))استان آذربایجان غربی در حال تحصیل ام و همواره سعی میکنم که این سایت رو به آخرین مطالب علمی دنیا آپدیت کنم و بیشتر مطالب در علوم سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر متمرکز بشه.ممنونم واسه حمایت های تمام عزیزان از جمله دبیران هنرستان، هم کلاسی ها و شما وبگردان محترم. Hey. Welcome to your website. Servant Sobhan badie second-year student in the School of Computer Science and am a professional ((Askari)) West Azarbaijan studying and I always try to update this website with the latest scientific world. and most of the content was focused on hardware and software. thank you for all the support for my loved ones, including school teachers, classmates and respected your browser.
ايميل : ss.badie@gmail.com


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 728
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 730
بازدید ماه : 1013
بازدید کل : 131946
تعداد مطالب : 378
تعداد نظرات : 2971
تعداد آنلاین : 1



  • تاريخ ارسال : شنبه 23 دی 1391, 14:50
  • دسته بندي : <-CategoryName->
  • نويسنده : سبحان بدیعی

 

ahmadinejad-talks-with-mps

 

تاریخ خبر : ۱۳۹۱/۱۰/۲۰

هرچند که نمایندگان مردم در مجلس با تداوم آثار تورمی فاز اول هدفمندی یارانه‌ها، اجرای فازهای بعدی آن را طبق مصوبه‌ای به تاخیر انداختند اما به نظر می‌رسد که رئیس‌جمهوری همچنان اصرار به ادامه اجرای این قانون دارد؛ تا جایی که برخی گزارش‌ها حاکی از جلسات وی با اعضای کابینه در روزهای گذشته دارد.

 

بر این اساس گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که ممکن است یکی از محورهای گفت‌و‌گوی هفته آینده دولت در مجلس نیز همین مساله باشد. در این میان روز گذشته عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام خبر دیدار مجمع نمایندگان خراسان رضوی با رئیس‌جمهوری عنوان کرد که احمدی‌نژاد در این دیدار بر اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها تاکید داشت و در پاسخ به انتقادات نمایندگان حاضر در جلسه اقدامات خود را غیر‌انتخاباتی خواند.

به گزارش مهر، محمد دهقان، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی جلسه یکشنبه شب مجمع نمایندگان خراسان رضوی با رئیس‌جمهوری که به مدت دو ساعت به میزبانی احمدی‌نژاد و با حضور استاندار خراسان رضوی برگزار شد، خبر داد. 

 

وی گفت: رئیس‌جمهوری در این جلسه مواردی را در خصوص هدفمندی یارانه‌ها بیان کرد و توضیحاتی را درباره اصلاح قوانین معدن، بانکداری، سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی، ارائه کرد. 

دهقان با بیان اینکه در این جلسه احمدی‌نژاد دوباره بر اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها تاکید کرد، گفت: در پاسخ به رئیس‌جمهوری، برخی نمایندگان مجمع خراسان رضوی اظهار کردند اجرای فاز دوم هدفمندی یک بحث یک سویه نیست. 

 

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: نمایندگان به رئیس‌جمهوری گفتند ما گنجی نداریم که بخواهیم روی آن حساب کنیم، چرا که در پرداخت بخشی از هزینه‌های جاری کشور هنوز دولت دچار مشکل است، بنابراین نباید طوری صحبت شود که گویی دولت گنجی را پیدا کرده که می‌خواهد آن را در این ماه‌های پایانی خرج کند. 

نماینده چناران در مجلس با بیان اینکه اینگونه حرف زدن با مردم شاید واقع‌بینانه نباشد، اظهار کرد: به رئیس‌جمهوری گفتیم اگر روزی بخواهید فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها را شروع کنید پول آن را باید از جیب مردم در بیاورید و از طرفی هم با گران شدن حامل‌های انرژی همراه خواهد بود.

 

دهقان با بیان اینکه عملا با اجرای فاز اول هدفمندی یارانه‌ها بخش‌های تولیدی ما با مشکلاتی مواجه شده‌اند، گفت: اگر بخواهیم فاز دوم را بدون ایجاد زمینه و بستر مناسب اجرا کنیم بخش تولید ضربه خواهد خورد و در شرایط کنونی به صلاح کشور نیست. وی افزود: به نظر اکثریت مجلس می‌رسد برخی مسئولان عالی‌رتبه کشور هنوز با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها موافقت نکرده‌اند. 

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: در این جلسه برخی نمایندگان به رئیس‌جمهوری گفتند شما هر نیتی داشته باشید متاسفانه رفتارهای دولت در ماه‌های پایانی شائبه کار انتخاباتی را در اذهان به وجود می‌‌آورد. دهقان گفت: رئیس‌جمهوری در واکنش به این حرف نمایندگان گفت هدف ما از این کارها انتخاباتی نیست. 

 

نماینده چناران و طرقبه اظهار کرد: یکی از نمایندگان به رئیس‌جمهوری گفت مصاحبه اخیر تلویزیونی شما که در آن اشاره کردید «چه کسی گفته سال آخر عمر دولت است؟» و همچنین اخباری مبنی بر اینکه دولت برای انتخابات کاندیدا دارد این شائبه را ایجاد می‌کند که هر اقدام دولت در این ماه‌های پایانی انتخاباتی است

وی گفت: از مجموع مطالب رئیس‌جمهوری اینگونه برداشت کردم که وی می‌خواهد بحث اجرای فاز دوم هدفمند کردن یارانه‌ها را تا پایان عمر دولت شعار و گفتمان اصلی خود قرار دهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: مذاکره یارانه ای احمدی نژاد با نمایندگان مجلس,
تبليغات