چت روم
درباره ما


سبحان بدیعی
با سلام.به وبسایت خودتون خوش اومدین.بنده سبحان بدیعی هنرجوی سال دوم رشته کامپیوتر هستم و در هنرستان حرفه ای ((عسگری))استان آذربایجان غربی در حال تحصیل ام و همواره سعی میکنم که این سایت رو به آخرین مطالب علمی دنیا آپدیت کنم و بیشتر مطالب در علوم سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر متمرکز بشه.ممنونم واسه حمایت های تمام عزیزان از جمله دبیران هنرستان، هم کلاسی ها و شما وبگردان محترم. Hey. Welcome to your website. Servant Sobhan badie second-year student in the School of Computer Science and am a professional ((Askari)) West Azarbaijan studying and I always try to update this website with the latest scientific world. and most of the content was focused on hardware and software. thank you for all the support for my loved ones, including school teachers, classmates and respected your browser.
ايميل : ss.badie@gmail.com


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 551
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 553
بازدید ماه : 836
بازدید کل : 131769
تعداد مطالب : 378
تعداد نظرات : 2971
تعداد آنلاین : 1



  • تاريخ ارسال : دو شنبه 21 بهمن 1392, 21:9
  • دسته بندي : <-CategoryName->
  • نويسنده : سبحان بدیعی

این مسنجر یکی از پر استفاده ترین ابزارها در سراسر جهان است. رابط پایه ی این مسنجر به صورت اپلیکیشن تلفن همراهِ بین پلتفرمی (cross-platform) ایجاد شده است که قابلیت پیام رسانی از هر جایی به هر کسی را دارد. کاربرد آن در گوشی های هوشمندی گسترش یافته است که پیام رسانی فوری به جزئی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره افراد تبدیل شده است.

۲- Lango Messaging

Lango-messaging
این اپلیکیشن که پیشتر با نام Zlango messaging شهرت داشت، ابزاری است که به خاطر کاربردش برای دربرگیریِ تصاویر شناخته شده است؛ کاربردی که ارزشی را به ارسالِ پیام ها به صورت آنلاین می افزود. تصاویر و واژگانی که در این اپلیکیشن وارد می شوند، می توانند در کنار یکدیگر قصد و هدف خاصِ آن پیام را بیان کنند. این ابزار پیام رسانی در میان کاربران اندرویدی بسیار رایج است. نامِ اپلیکیشنِ Lango از Lingo برگرفته شده است که به معنایِ زبانِ در حرکت (Language-to-go) است.

۳- SMS Text Messaging

SMS-text-messaging
شاید امروزه بتوان این اپلیکیشن را اپلیکیشنی قدیمی یا منسوخ نامید زیرا فقط از دریافت داده های نوشتاری در ابتدایی حالت ممکن بین دو نفر پشتیبانی می کند امّا با این وجود این اپلیکیشن مادرِ تمامی اپلیکیشن های مسنجری است که بین دو نفر ارتباط برقرار می کنند.

۴- Hike

Hike
این واژه ی رایج برگرفته از فعالیتی غیرجدی در میان دوستان است که در هوای آزاد انجام می شود. این ابزار پیام رسانی که پاسخی به تمامی اپلیکیشن های وضعیت محورِ (status based) بسیاری از درگاه های اجتماعی است، پاسخی است که می توان آن را بر علیهِ کاربردِ فزاینده ی به روز رسانی های وضعیت (status update) فراهم کرد. هرگونه تغییر حالت یا فکر تصادفی را می توان با واژگان بیان نمود و این کار را فقط با فرستادن محتوای پیام به دوستان فرد یا دایره دوستان اجتماعی اش از طریق این اپلیکیشن پیام رسان می توان انجام داد.

۵- Wechat

Wechat
این اپلیکیشن پیام رسانی تمامی جنبه های موجود در جهانِ پیام رسانی را تسهیل می بخشد. در این اپلیکیشن چه در حالتِ گپ و گفت گروهی باشید و چه در حالت گپ و گفت تصویری و یا صوتی، تمامی قابلیت ها بدون هیچ کم و کاستی در دسترس کاربر قرار داده شده اند. حتی با استفاده از این اپلیکیشن می توان تصاویر را نیز به اشتراک گذاشت.

۶- LINE Free Calls and Messages

LINE-free-calls-and-messages
این اپلیکیشن خاص که ابزاری برای پیام رسانی است، کاملاً رایگان است. با این اپلیکیشن می توان به طور کاملاً رایگان از هر نقطه از کشور با هر نقطه از جهان تماس گرفت. این ابزار پیام رسان جهانی استفاده از تماس های صوتی رایگان و پیغام های رایگان از هر کجای جهان را تسهیل می بخشد.

۷- Imo Messenger

Imo-messenger

این ابزار پیام رسانی، پیام های فوری و گفتگوی گروهی را برای تمامی افراد تسهیل می بخشد. بارگزاری این اپلیکیشن نیز بسیار ساده است. کاربر می تواند از یک مکان تماس های خود را انجام دهد، گفتگوی دوستانه خود را به انجام رساند و مطالب خود را نیز به اشتراک گذارد.

۸- Handcent SMS

Handcent-sms
این ابزار پیام رسانی فوری دارای طیفی وسیع از ویژگی هایی است که به سادگی قابل فهم هستند و می توان آن ها را برای منافع شخصی به کار برد. از طرفی دیگر، در میان کاربران مختلف اندرویدی نیز که دوست دارند خیلی سریع به دیگر افراد پیام ارسال کنند نیز بسیار مورد پسند قرار گرفته است.

۹- Kik Messenger

Kik-messenger
میلیون ها کاربر در سراسر جهان از این ابزار پیام رسانی فوری استفاده می کنند و آن را تحسین می کنند. این ابزار شخصیِ پیام رسانی یکی از پرتقاضترین اپلیکیشن های مورد استفاده در گوشی های هوشمند است.

۱۰- MessageMe Messenger

MessageMe-messenger
این ابزار پیام رسانی به این دلیل منحصر به فرد است و مورد استفاده ی افراد خاصی است که بسیاری از ویژگی های آن بر جنبه های احساسی انسان تمرکز دارند. افراد می توانند بسیاری از افکار و پیام های احساسی یکسان خود را با هم به اشتراک گذارند. این اپلیکیشن، روش آنلاینِ بین پلتفرمی برای ارسال و دریافت پیام ها است.

۱۱- Go!Chat for Facebook

GoChat-for-Facebook
این اپلیکیشن که بر مبنای فیسبوک کار می کند، ابزار گپ و گفتی است که برای ارسال و دریافت پیام به/از افراد بر روی وبگاه های اجتماعی به کار می رود. با استفاده از این اپلیکیشن دیگر نیازی نیست که برای مشاهده ی به روز رسانی های فیسبوک، آنلاین باشید.

۱۲- Invi Messenger

Invi-Messenger
این ابزار پیام رسانی تک تک نیازهای کاربر هم چون مشاهده ویدیو در حین فرستادن پیام های متنی را به صورت یکپارچه برآورده می کند.

۱۳- Facebook Messenger

Facebook-messenger
این اپلیکیشن یکی از پراستفاده ترین پلتفرم های گپ و گفتِ غولِ رسانه های اجتماعی یعنی فیسبوک است و به کاربران فیسبوک اجازه می دهد از این تجهیزات گپ و گفتِ وبگاه شبکه ی اجتماعی برای ارتباط برقرار کردن با دوستان و اعضای خانواده در سراسر جهان استفاده کنند.

۱۴- Cubie Messenger

Cubie-messenger
اغلب اوقات، این پلتفرم پیام رسانی را به عنوان زیباترین پلتفرم پیام رسانی ای معرفی می کنند که از گپ و گفت معمولی فراتر است. کاربران این مسنجر برای بهتر نمودن تجربه شان از گپ و گفت، می توانند استیکر، شکلک و دیگر موارد را برای یکدیگر ارسال کنند.

۱۵- ChatON

ChatON
این ابزار پیام رسانی فقط برای دارندگان حساب های کاربری سامسونگ قابل استفاده است.

۱۶- Nimbuzz Messenger

Nimbuzz-messenger
این مسنجر به طور خاصی برای گپ و گفت بر روی وب از هر جایی طراحی شده است.

۱۷- Viber Free Messages and Calls

Viber-Free-messages-and-calls
این ابزار پیام رسانی قادر است بهترین نتایج مطلوب یعنی تماس تلفنی و پیام های رایگان را به واقعیت تبدیل کند.

۱۸- eBuddy Messenger

eBuddy-Messenger
این اپلیکیشن به کاربر اجازه می دهد در هر یک از دامنه های رایج گپ و گفت هم چون Gtalk، یاهو مسنجر و غیره به گپ و گفت بپردازد.

۱۹- Talk.to Messenger

Talk.to-Messenger
یکی دیگر از اپلیکیشن های سبک و در عین حال قوی که به شما اجازه می دهد با دوستان خود گفتگو کنید.

۲۰- Yahoo! Messenger

Yahoo-Messenger
این اپلیکیشن یکی از آن دسته نرم افزارهای قدیمی است که هنوز نیز طرفدارهای خاص خود را دارد و در میان کاربران مرسوم است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اپلیکیشن های برتر اندرویدی, مسنجر اندرویدی, مسنجر برای گوشی های اندرویدی, مسنجرهای برتر اندرویدی, بهترین مسنجر اندروید, پیش به سوی علم, سبحان بدیعی, sobhan badie,
تبليغات