ویندوز 8، ویندوزی شکست‌خورده است و تبلیغات مایکروسافت هم نتوانست نظر کاربران را عوض کند!
چت روم
درباره ما


سبحان بدیعی
با سلام.به وبسایت خودتون خوش اومدین.بنده سبحان بدیعی هنرجوی سال دوم رشته کامپیوتر هستم و در هنرستان حرفه ای ((عسگری))استان آذربایجان غربی در حال تحصیل ام و همواره سعی میکنم که این سایت رو به آخرین مطالب علمی دنیا آپدیت کنم و بیشتر مطالب در علوم سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر متمرکز بشه.ممنونم واسه حمایت های تمام عزیزان از جمله دبیران هنرستان، هم کلاسی ها و شما وبگردان محترم. Hey. Welcome to your website. Servant Sobhan badie second-year student in the School of Computer Science and am a professional ((Askari)) West Azarbaijan studying and I always try to update this website with the latest scientific world. and most of the content was focused on hardware and software. thank you for all the support for my loved ones, including school teachers, classmates and respected your browser.
ايميل : ss.badie@gmail.com


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 379
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 381
بازدید ماه : 664
بازدید کل : 131597
تعداد مطالب : 378
تعداد نظرات : 2971
تعداد آنلاین : 1



  • تاريخ ارسال : یک شنبه 13 بهمن 1392, 22:28
  • دسته بندي : <-CategoryName->
  • نويسنده : سبحان بدیعی

شرکت HP از این هفته فروش رایانه‌های شخصی خود مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز ۷ را آغاز کرد. دست‌کم در کشور آمریکا ویندوز ۷ هم‌اکنون به عنوان یک سیستم‌عامل استاندارد و از پیش نصب شده روی رایانه‌های رومیزی و لپ‌تاپ‌ها به‌جای ویندوز ۸ عرضه می‌شود.

شرکت HP نیز اعلام کرد، ویندوز ۷ که هم اکنون ۵ سال از عمر آن می‌گذرد بار دیگر مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

سیستم‌عامل ویندوز ۸ شرایط پایداری در بازار جهانی دارد و وضعیت آن نسبتا خوب است. این محصول مشکلات کوچکی دارد که احتمالا تاکنون با آن‌ها برخورد کرده‌اید، اما مشکل اصلی این سیستم‌عامل مربوط به رابط کاربری آن می‌شود.

شرکت مایکروسافت هم‌اکنون در حال به‌روزرسانی ویندوز ۸ است تا امکان استفاده از آن را روی تبلت‌ها و رایانه‌های شخصی مجهز به نمایشگر لمسی آسان کند.

به گفته کار‌شناسان، رابط کاربری Metro مخصوص ویندوز ۸ برای رایانه‌های لوحی بسیار مفید است. این رابط کاربری کار را برای استفاده در رایانه‌های لوحی و نمایشگرهای لمسی آسان می‌کند و به راحتی می‌توان از طریق بخش‌های مختلف که شبیه کاشی طراحی شده‌اند به تمامی امکانات دسترسی داشت.

شرکت مایکروسافت تاکنون کوشیده است به روش‌های مختلف کاربران را ترغیب به استفاده از ویندوز ۸ کند.
با این وجود مراکز توسعه‌دهنده نرم‌افزاری از آخرین نسخه سیستم‌عامل مایکروسافت احساس رضایت نمی‌کنند و فروشندگان رایانه‌های شخصی هم اعلام کردند که کاربران این سیستم‌عامل را تحمل می‌کنند و به آن علاقه‌ای ندارند.

به گفته کار‌شناسان، هم‌اکنون وقت آن فرا رسیده است که مدیران شرکت مایکروسافت متوجه شوند کاربران جهانی تمایل به استفاده از سیستم‌عاملی شبیه رایانه‌های شخصی همیشگی دارند تا اینکه مجبور شوند از پلتفورمی با طراحی UX استفاده کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ویندوز 8، ویندوزی شکست‌خورده است, ویندوز 8 نا کارآمد است, مقایسه ویندوز 7 و 8, ویندوز 8 طرفداری ندارد, پیش به سوی علم, سبحان بدیعی, sobhan badie,
تبليغات