تبدیل نوشابه به آب با بطری پلاستیکی جدید!!!
چت روم
درباره ما


سبحان بدیعی
با سلام.به وبسایت خودتون خوش اومدین.بنده سبحان بدیعی هنرجوی سال دوم رشته کامپیوتر هستم و در هنرستان حرفه ای ((عسگری))استان آذربایجان غربی در حال تحصیل ام و همواره سعی میکنم که این سایت رو به آخرین مطالب علمی دنیا آپدیت کنم و بیشتر مطالب در علوم سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر متمرکز بشه.ممنونم واسه حمایت های تمام عزیزان از جمله دبیران هنرستان، هم کلاسی ها و شما وبگردان محترم. Hey. Welcome to your website. Servant Sobhan badie second-year student in the School of Computer Science and am a professional ((Askari)) West Azarbaijan studying and I always try to update this website with the latest scientific world. and most of the content was focused on hardware and software. thank you for all the support for my loved ones, including school teachers, classmates and respected your browser.
ايميل : ss.badie@gmail.com


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 121
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 123
بازدید ماه : 406
بازدید کل : 131339
تعداد مطالب : 378
تعداد نظرات : 2971
تعداد آنلاین : 1



  • تاريخ ارسال : شنبه 14 دی 1392, 16:24
  • دسته بندي : <-CategoryName->
  • نويسنده : سبحان بدیعی

تبدیل نوشابه به آب,بطری تصفیه آب اختراعات جدید

با وجود این فیلم، یک کاربر تصمیم گرفت آنرا خود آزمایش کند.وی در ویدیویی که ضبط کرده نشان داده که در ابتدا مایع بدست آمده کاملا بی رنگ و شبیه آب است اما در ادامه این مایع به رنگ قهوه‌ای در آمده و آزمایش طعم نیز نشان داد که مزه آن شبیه به آب قند است.
این بطری آب سازگار با محیط زیست از سه سطح تصفیه مختلف برخوردار است.

سطح اول مبتنی بر کربن بوده و برای کاهش کلر و بو از آب شیر طراحی شده است.
تصفیه سطح دوم شامل بیش از 400 سوراخ ریز بوده و از یک فرایند الکترو جذب با بار مثبت برای بدام انداختن عوامل مضر در زمان عبور آب از میان آن استفاده می‌کند.

تبدیل نوشابه به آب,بطری تصفیه آب اختراعات جدید

تبدیل نوشابه به آب با فیلترهای تصفیه ناسا


به گفته سازندگان، زمینه‌های مسؤول پس از تماس با آب فعال شده و از عبور هرگونه عامل مزاحم جلوگیری می‌کند. به گفته سایت ÖKO، این ماده با استفاده از یونهای نقره داخلی سپس باکتریها را در زمان تماس از بین می‌برد.
سطح سوم تصفیه این دستگاه برای تصفیه عوامل شناخته شده در حجم زیادی از آب درمحیطهای شدید طراحی شده است. این سطح هنوز برای خرید در بازار ارائه نشده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: تبدیل نوشابه به آب, آموزش تبدیل نوشابه به آب, بطری تبدیل نوشابه به آب, پیش به سوی علم, سبحان بدیعی,
تبليغات