اسمارت فون جایگزین کلید منازل!
چت روم
درباره ما


سبحان بدیعی
با سلام.به وبسایت خودتون خوش اومدین.بنده سبحان بدیعی هنرجوی سال دوم رشته کامپیوتر هستم و در هنرستان حرفه ای ((عسگری))استان آذربایجان غربی در حال تحصیل ام و همواره سعی میکنم که این سایت رو به آخرین مطالب علمی دنیا آپدیت کنم و بیشتر مطالب در علوم سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر متمرکز بشه.ممنونم واسه حمایت های تمام عزیزان از جمله دبیران هنرستان، هم کلاسی ها و شما وبگردان محترم. Hey. Welcome to your website. Servant Sobhan badie second-year student in the School of Computer Science and am a professional ((Askari)) West Azarbaijan studying and I always try to update this website with the latest scientific world. and most of the content was focused on hardware and software. thank you for all the support for my loved ones, including school teachers, classmates and respected your browser.
ايميل : ss.badie@gmail.com


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 94
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 96
بازدید ماه : 379
بازدید کل : 131312
تعداد مطالب : 378
تعداد نظرات : 2971
تعداد آنلاین : 1



  • تاريخ ارسال : چهار شنبه 29 آبان 1392, 23:25
  • دسته بندي : <-CategoryName->
  • نويسنده : سبحان بدیعی

برای تبدیل در معمولی به دری که به این برنامه واکنش نشان دهد، کاربران باید قفل‌های جدید را بر روی تمامی درهایی که می‌خواهند به صورت هوشمند باز کنند، نصب کنند.


بهای برنامه Kwikset Kevo به همراه قفل‌های جدید 144 پوند گزارش شده است.زمانی که یک در برای این برنامه فعال می‌شود، کاربران می‌توانند کلیدهای الکترونیکی (eKey) را به دوستان و خانواده خود بفرستند و به آن‌ها امکان دسترسی موقت یا دائم به این فناوری را بدهند.


به منظور جلوگیری از دسترسی غیرمجاز، برنامه با استفاده از جی پی اس در می‌یابد که آیا کاربری از پیش در درون ساختمان است یا خیر و هر کاربر منفرد نیز به طور منحصربه‌فرد شناسایی می‌شود.


قفل‌های جدید با یک کلید فیزیکی تجهیز شده‌اند به طوری که کاربران می‌توانند در صورتی که باتری گوشی هوشمندشان تمام شود یا تمایل داشته باشند بدون گوشی از منزل خارج شوند . در را با آن باز کنند.


همچنین در بسته Kwikset Kevo برای کودکانی که گوشی هوشمند ندارند یا افرادی که دارای ابزار iOS نیستند، فاب‌هایی (Fob) تعبیه شده است.


مقامات شرکت «سازندگان سخت‌افزار و ارتقاء منزل» و مبتکر این برنامه، معتقدند 79 درصد از افراد بین 18 تا 44 ساله برای دست کم 22 ساعت در روز گوشی‌های هوشمندشان را به همراه دارند و دیگر آن که کاربران تمایلی ندارند دسته کلیدشان را هر جایی که می‌روند، با خود به همراه ببرند.


برنامه Kevo با دو باتری AA عمل می‌کند که به ادعای شرکت سازنده، می‌تواند بسته به میزان مصرف، تا یک سال ماندگاری داشته باشد.با ترکیب تلفن‌های همراه‌ موجود و فناوری‌های بلوتوث، در‌های منزل وارد عصر دیجیتالی می‌شوند.


نظرات شما عزیزان:

سبحان بدیعی
ساعت0:26---30 آبان 1392
سلام علی آقا.اسپیکر genius با توجه به فرکانس پاسخگویی و توان خروجی بالایی که داره برای استفاده مستمر خوبه و وزن کمی داره همینا باعث میشه که اسپیکر genius گزینه خوبی برای خرید باشه.ممنون که وبسایت خودت سر زدی

علی
ساعت0:05---30 آبان 1392
راستی داداش ، اسپیکر سه تکه ای برای کامپیوتر چه جنسی خوب هست ؟ آیا genius اسپیکر خوبی هست ؟ اگه در این زمینه اطلاعی داری بی زحمت یه راهنمایی کن ، ممنون



علی
ساعت23:49---29 آبان 1392
سلام برادر ، اگه خواستی به وبلاگم سر بزن ، موفق باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: Kwikset Kevo, سبحان بدیعی, تلفن همراه جایگزین کلید منازل,
تبليغات