چت روم
درباره ما


سبحان بدیعی
با سلام.به وبسایت خودتون خوش اومدین.بنده سبحان بدیعی هنرجوی سال دوم رشته کامپیوتر هستم و در هنرستان حرفه ای ((عسگری))استان آذربایجان غربی در حال تحصیل ام و همواره سعی میکنم که این سایت رو به آخرین مطالب علمی دنیا آپدیت کنم و بیشتر مطالب در علوم سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر متمرکز بشه.ممنونم واسه حمایت های تمام عزیزان از جمله دبیران هنرستان، هم کلاسی ها و شما وبگردان محترم. Hey. Welcome to your website. Servant Sobhan badie second-year student in the School of Computer Science and am a professional ((Askari)) West Azarbaijan studying and I always try to update this website with the latest scientific world. and most of the content was focused on hardware and software. thank you for all the support for my loved ones, including school teachers, classmates and respected your browser.
ايميل : ss.badie@gmail.com


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 447
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 449
بازدید ماه : 732
بازدید کل : 131665
تعداد مطالب : 378
تعداد نظرات : 2971
تعداد آنلاین : 1



  • تاريخ ارسال : جمعه 22 دی 1391, 23:22
  • دسته بندي : <-CategoryName->
  • نويسنده : سبحان بدیعی

 

در زندگی روزمره خود با اطلاعات بسیار زیادی رو به رو می‌شویم که مغز مسئول پردازش آن‌هاست. قرار است مغز اطلاعات بیرونی را به درستی پردازش کند، نتیجه درستی بگیرد و به ما برای زندگی در این دنیای پر از محرک کمک کند. اما مغز، سیستمی پیچیده است که خطاهایی هم دارد. خطاهای مغز در زندگی روزمره دائم اتفاق می‌افتد و برخی از آن‌ها را ما حتی به خطای مغزی نسبت نمی‌دهیم. دانستن این که چه پدیده‌های مغزی باعث این خطاهای روزمره می‌شود، خالی از لطف نیست.



بقیه در ادامه مطلب...


برچسب‌ها: 10 موقعیتی که مغز شما در آن لحظه هنگ میکند!؟,
ادامه مطلب
  • تاريخ ارسال : جمعه 22 دی 1391, 23:18
  • دسته بندي : <-CategoryName->
  • نويسنده : سبحان بدیعی

 

 

شاید بسیاری از جوانان بگویند، ملانصرالدین دیگه چیه و این قصه ها دیگه قدیمی شده. ولی باید گفت که روایت های ملانصرالدین تنها متعلق به کشور ما و یا مشرق زمین نیست. شاید شخصیت او مربوط به دوران قدیم است ولی پندهای او متعلق به تمام فرهنگ ها و دورانهاست.

ملانصرالدین شخصیتی است که داستان هایش تمامی ندارد و هنوز که هنوز است حکایات بامزه ای که اتفاق می افتد را به او نسبت می دهند و حتی او را با بسیاری از موضوعات امروزی همساز کرده اند.

در کشورهای آمریکایی و روسیه او را بیشتر با شخصیتی بذله گو و دارای مقام والای فلسفی می شناسند. به هر حال او سمبلی است از فردی که گاه ساده لوح و احمق و گاه عالم و آگاه و حاضر جواب است که با ماجراهای به ظاهر طنزآلودش پند و اندرزهایی را نیز به ما می آموزد.

 

 

بقیه در ادامه مطلب...


برچسب‌ها: داستان های ملانصرالدین,
ادامه مطلب
  • تاريخ ارسال : جمعه 22 دی 1391, 23:16
  • دسته بندي : <-CategoryName->
  • نويسنده : سبحان بدیعی

 

adhesive-plaster

 

بعضی وقتها ممکن است به دلیل بی‌احتیاطی و بی‌دقتی به پوست دستمان آسیب برسانیم مثلا زمانی که مشغول خرد کردن سبزی یا گوشت هستیم امکان دارد دستمان با چاقوی تیز آشپزخانه زخم و دچار جراحت شو . بیشتر این بریدگی‌ها سطحی بوده و با زدن یک چسب زخم بهبود می‌یابد. شاید شما هم جزء آن دسته از کسانی هستید که پوستدست حساسی دارید و برای خرید یک چسب زخم با سوالات زیادی مواجه می‌شوید. در این مقاله به تعدادی از سوالات مطرح شده در این زمینه پاسخ داده شده است.



بقیه در ادامه مطلب...


برچسب‌ها: از چسب زخم بدانید؟!,
ادامه مطلب
  • تاريخ ارسال : جمعه 22 دی 1391, 23:14
  • دسته بندي : <-CategoryName->
  • نويسنده : سبحان بدیعی

 

chameleon

 

آفتاب‌پَرَست یکی از خزندگان است از خانوادهٔ آفتاب‌پرستان و یکی از معروف‌ترین انواع خزنده به‌شمار می‌آید. طول بدن آن‌ها از ۲٫۵ سانتی‌متر تا ۷۹ سانتی‌متر متغیر است.

آفتاب‌پرست‌ها، مارمولک‌های عجیبی هستند که می‌توانند رنگ پوست خود را تغییر دهند. آنها وقتی رنگ پوست خود را تغییر می‌دهند که عصبانی یا ترسیده باشند. همچنین با تغییر دما و نور محیط یا هنگام مخفی شدن، رنگ پوست این جانور تغییر می‌کند.

 

آفتاب‌پرست‌ روی شاخه درخت در انتظار حشرات می‌نشیند. جانور دمش را دور شاخه درخت می‌پیچد و خود را محکم نگه می‌‌دارد. در همین حال چشمان گردان جانور، به او این امکان را می‌دهند که در یک زمان، از دو جهت شکار را زیر نظر بگیرد. آفتاب‌پرست برای گرفتن حشره، زبان دراز و چسبناک خود را به سمت شکار پرت می‌کند و در یک چشم به هم زدن او را می‌گیرد.

 

کوچک‌ترین آفتاب‌پرست دنیا، آفتاب‌پرست کوتوله نام دارد که طول آن فقط ۲/۵ سانتی‌متر است. این جانور معمولا در روی برگ‌های کف جنگل زندگی می‌کند. طول بیشتر آفتاب‌پرست‌ها بین ۱۷ تا ۲۵ سانتی‌متر است؛ اما طول برخی از آنها به ۶۰ سانتی‌متر هم می‌رسد. بیشتر آفتاب‌پرست‌ها از حشرات تغذیه می‌کنند؛ اما بعضی از انواع بزرگ آن پرندگان را نیز می‌خورند.

سلول‌های ویژه‌ای به نام ملانوفور در زیر پوست آفتاب‌پرست وجود دارد. این سلول‌ها می‌توانند رنگ پوست جانور را همرنگ محیط کنند؛ به طوری که به سختی بشود او را دید.

 

بیشتر بدانید 

* حدود ۱۰۰ گونه آفتاب‌پرست وجود دارد.

* در جزایر ماداگاسکار حدود ۵۰ گونه آفتاب‌پرست زندگی می‌کند.

* بیشتر آفتاب‌پرست‌ها در بالای درختان زندگی می‌کنند و فقط هنگام تخمگذاری در خاک از درخت پایین می‌آیند.


برچسب‌ها: زندگی آفتاب پرست,
  • تاريخ ارسال : جمعه 22 دی 1391, 23:12
  • دسته بندي : <-CategoryName->
  • نويسنده : سبحان بدیعی

 (بسم الله الرحمن الرحیم)

 

 

۱۱ ستون افقی سفید و سرخ پرچم آمریکا که با دو ستون سرخ رنگ محصور شده نیز برگرفته از تقدس همان دو ستون معبد سلیمان و رنگ آنهاست.


بقیه در ادامه مطلب...

عدد ۱۱ در نمادشناسی فراماسونری، صهیونیست‌ها و یهودیان ارتدوکس، نماد دو ستون دروازه معبدسلیمان است و در همه کلوب‌ها و لژهای فراماسونری وجود دارد که مهم‌ترین نمود آن،برج‌های مرکز تجارت جهانی نیویورک بوده است.

برچسب‌ها: بررسی عدد 11/ آیا عدد 11 نماد شیطان است؟!,
ادامه مطلب
  • تاريخ ارسال : جمعه 22 دی 1391, 22:57
  • دسته بندي : <-CategoryName->
  • نويسنده : سبحان بدیعی

 

i-love-you-in-different-languages

 

پارسی :  دوستت دارم

انگلیسی :  I Love you 

آلمانی :  Ich Libe Dich 

ایتالیایی :  Ti amo

ترکیه ای :  Seni Seviyurum 

فرانسوی :  je Taime

یونانی :  σ ‘αγαπώ ,,, s ayapo 

اسپانیایی :  Te quiero

هندی :  मैं तुम्हें प्यार करता हूँ ,,, Main Thumse Pyar Kia 

عربی :  انا بحبک

سویس :  ch ha di ga rn 

ژاپنی :  私はあなたを愛して ,,,,i si su teru

روسیه :  я тебя люблю ,,,Ya vas liubliu 

رومانی :  Te iu besc

یوگسلاوی :  Ya Te volim 

ویتنام :  Em ye^ Ha eh bak

سوئدی :  jag alskar dig 

آفریقایی :  Ek is lief vir jou ,,, ek het jou li


برچسب‌ها: دوستت دارم به زبان های مختلف,
  • تاريخ ارسال : جمعه 22 دی 1391, 18:4
  • دسته بندي : <-CategoryName->
  • نويسنده : سبحان بدیعی

شما مي ريد تو سايت ياهو اونجايي كه بايد يوزر و پس رو بزنیدحلا میرید منوي View توي همون مرورگر خودتون و وارد صفحه sourceمیشید.حالا كدهاي html رو كپي میکنین و بعد میرین تو فرانت پيج وارد قرانت پيج كه شديد يك صفحه ي جديد ايجاد مي كنيد حالا قسمت پايين سمت چپ روي      codeكليك كنید و هر چي كد html هست رو پاك كنین و به جاش كد افئم ياهو رو بارگزاري كنید حالا كنار دكمه codeروي دكمه ي dising كليك كن حالا اونجايي كه مي بايست يوزر و پس رو وارد ميكردي دورش خط تيره كشيده تو ميري توي اون خط تيره ها كليك راست ميكني رو از منوي باز شده form propertis كليك كنید حالا از پنجره ي باز شده بر روي send to كليك كنین و در قسمت email adress ايميل خودتون رو بنويسین . خب حالا ok رو بزنین و بيایید بيرون و اون صفحه رو ذخيره كنین .

بعد
از اتمام كار و ذخيره كردن اونها با پسوند html برین فايل html رو تو سايتهايي كه مي تونين فايلهاتون رو اپلود كنين بزاريد. و يك لينك از اون با هر اسمي كه دلتون خواست بزاريد مثلا به فارسي بنويسيد ورو به ياهو ميل وقتی که طرف روش كيليك كرد وارد صفحه ي تقلبي ميشه و وقتي يوزر و پسوردش رو وارد كرد و خواست وارد صندوق پستي خودش بشه اين يوزر و پس براي شما فرستاده ميشه .تمام!!


برچسب‌ها: هک ایمیل,
تبليغات